دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز فعالیت دبیرخانه فرهنگی هنری شهید ابراهیم خانی با محوریت شهدای تکاور 

دبیرخانه فرهنگی هنری شهید ابراهیم خانی دور جدید فعالیت‌های خود را با محوریت شهدای تکاور ارتش جمهوری اسلامی آغاز کرد.
کد خبر : 444674
photo_2019-11-12_15-36-49.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی دبیرخانه فرهنگی‌ و هنری سرلشگر شهید ابراهیم خانی، این دبیر‌خانه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سر‌لشکر شهید ابراهیم خانی و شهدای تکاور، مجموعه برنامه‌ها و تولیدات متنوع فرهنگی و هنری را در دست تهیه و تولید دارد.


اسماعیل آجرلو با اشاره به اقدامات انجام شده این دبیرخانه گفت: خوشبختانه از سال گذشته دبیرخانه سرلشگر شهید ابراهیم خانی به عنوان یک مرکز فرهنگی و هنری فعالیت خود را آغاز کرد. این مرکز که با همکاری حوزه هنری استان البرز تشکیل شده است در نظر دارد فعالیت‌های خود را با استفاده از ظرفیت هنرمندان و فعالان فرهنگی در همه سطوح  و در سراسر کشور گسترش دهد.


مسئول دبیر‌خانه فرهنگی و هنری شهید خانی محور اصلی فعالیت‌های این دبیرخانه را در موضوعات فرهنگی و هنری اعلام کرد و افزود: تمام سعی این مجموعه بهره‌گیری از هنر و رسانه‌ برای معرفی هرچه بهتر سرلشگر شهید ابراهیم خانی به‌عنوان یکی از مفاخر ارتش جمهوری اسلامی ایران و توجه ویژه‌ به نیروهای تکاور و شهدای کماندوی ارتش است.


آجرلو فعالیت‌های این مرکز را این‌‌گونه اعلام کرد: تولید نمایشنامه رادیویی و پادکست از زندگی و فعالیت‌های شهید خانی و شهدای تکاور، تولید موسیقی و نماهنگ با محوریت شهید خانی و شهدای تکاور با صدای رضا صادقی، انتشار کتاب دیجیتال «دیدارهای ناتمام»، برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب های ادبی و پژوهشی با موضوع شهید خانی و شهدای تکاور، برگزاری مسابقات کتابخوانی دانش‌آموزی و دانشجویی، تولید مجموعه کتابخوانی تصویری یا موضوع شهید خانی و شهدای تکاور و تولید مجموعه‌های نمایشگاهی. 


وی از تولید و پخش برنامه کتابخوانی تصویری«دیدارهای ناتمام» با حضور هنرمندان مطرح کشور خبر داد و گفت: این برنامه ۱۴ دقیقه‌ای به همت حوزه هنری استان البرز و دبیرخانه فرهنگی شهید خانی و به کارگردانی سیدمحمدرضا حسینی و بر‌اساس کتاب«دیدارهای ناتمام» تولید و از شبکه‌های سیما پخش شده‌است.


گفتنی است؛‌ مجموعه تولیدات و آخرین اخبار فعالیت های دبیرخانه فرهنگی هنری سرلشکر شهید ابراهیم خانی به آدرس www.khani-fest.com موجوداست.


انتهای پیام/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته